10e mars 2010

Håller på att möblera om och storstäda här hemma. Har hållit på hela dagen och är fortfarande inte klar, sånt här tar tid. Det blir riktigt bra måste jag säga, mest nöjd är jag med vardagsrummet. Lägger nog upp bilder på det lite senare. Ser mycket större ut nu också och hemtrevligare. Har även ramat in lite kort. Köpte massor med ramar sist vi var på Ullared och tänkte ha bilder från Thailand där, har bilder från 2008 men är inte så nöjd med dom. Vi skulle ju ha åkt den 2a januari detta år men det blev avbokat i sista stund, så jag får helt enkelt vänta med bilder tills vi gör en resa senare i år :D . På tal om resor, redan nästa vecka kommer det bli en minisemester till destination unknown. Jag berättar mer om det nästa vecka. Kommer att bli en väldigt mysig resa iaf.


Så nu gäller det att göra hemmet fräscht och tvätta upp alla kläder innan vi ska åka. Inge kul att komma hem till ett skitigt hem, finns inget värre. Men har några dagar på mig så det borde jag hinna. Men vill göra så mycket som möjligt klart redan denna vecka för på lördag kommer Tina hem från Nya Zeeland där hon har varit på äventyr i hela sju veckor. SJU veckor har jag varit utan henne. Har mycket tid att ta igen. Längtar till trion är samlad igen :)


Nu ska jag fortsätta att städa, slänger upp lite bilder så länge :)


Kort från Tina kom i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0