30e juni 2010

Go kväll

Har haft en mysig dag i stan med mina systrar. Dock har det varit fruktansvärt varmt. Pjuu, och inte klädde jag mig rätt heller så jag får skylla mig själv, har lärt mig en läxa nu iaf. INTE gå "vinterklädd" nu när det är sommar :P haha... Blev lite shopping för min syster, hon köpte två par skor. Vi umgicks, pratade en massa och sånt innan det var dags för dom att gå på premiären av Eclips, lyckostarna. Själv måste jag vänta ända till på fredag för att se den, buhuuu!


Annars idag. Vi har varit på en visning av en trea idag :) den var riktigt tjusig. Vi får se i veckan vad som händer, om vi köper den eller inte ;)



En riktigt trött Niki.. Ussh för bilden :P här sitter jag på centralen och väntar in brudarna från Norrland


Inne på bamboo city..


söta

Min cola lover ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vem fan är det på andra bilden till vänster????:O

2010-06-30 @ 21:53:19
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0