11 juni 2010

Sorry för dåligt uppdaterande men det är så att de senaste dagarna har jag fotat med min digital kamera då jag har velat haft små väskor så uppdatering med dom bilderna kommer till helgen, måste bara hitta den kabeln.. Men idag fotade jag med min systemkamera så :) har varit med på min syster förskoleavslutning, småttingarna är så himla söta och duktiga, dom utvecklas så himla fort och är extremt duktiga måste jag säga. Så himla kul att se! Längtar tills man har en egen knodd att hämta på förskolan. " Mamma titta här vad jag har gjort idag" eller se på föreställningar m.m. Naaaw!


Men som sagt, idag var det systers tur och deras uppvisning var så gulligt gjord, de har gjort egna käpphästar och dansade med dom. Syster hade desutom gjort sitt träns i lila, my favorite color. Min bror fick ta min andra kamera och filma hela uppvisningen. Jag och mina bilder och filmer, men det är ju så kul. Klart man ska ta massor med kort, minnet i huvudet är en sak, man vill ju se bilder och filmer med. När det är min tur för en knodd ska jag självklart köpa en videokamera, tycker jag alla blivande föräldrar och även ni andra med ska köpa =) Så när jag har min babyshower, tänk på en videokamera då ;) skoja bara...He He!!


Dagen avslutades med fika. Rulltårta med jordgubbar på, mums. Efter avslutningen begav vi oss till donken för att käka lunch, "familjen Annorlunda är vi det" då vi är rätt så många + att bror hade sin kompis med sig.. Jag svullade både det ena och det andra. Agerade slask efter dom andra så jag åt både en hel fiskburgare, en halv QP, två nuggets och en stor pommes... Mätt och belåten, ja för stunden iaf!!!


Jag vet att jag skriver mycket "tänk om jag är med barn" men det skulle ni nog få veta ganska direkt då jag inte skulle kunna hålla tyst om en sådan sak. Så jag är inte gravid, jag äter fortfarande p piller, jag håller fortfarande på att ställa in rätt dos med min sköldkörtel medicin så än så länge har inga av mina symtom försvunnit, flytta till större, skaffa en automatbil (har manuell idag som jag ej kan köra pga att jag har körkort enbart för auto så, och jag MÅSTE ha bil om jag ska ha barn så är det) SEN blir det kids :D ett helt fotbollslag vill jag ha ;) he he.. Men saker och ting kan ändras, men de mesta vill jag fixa först.. Ett steg börjar redan nästa vecka :) SKÖNT!!!





( systers häst i mitten, fin va)

( Allas hästar var fina )

MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0