Små jävlar

För ca fem år sedan, dagen innan vi begav oss till Dominikanska Republiken började du plåga mig som fan. Jag hade så ont men hann inte göra något åt det innan vi åkte, du smärtade mig första veckan. Du förstörde min resa. Sen dess har du plågat mig var och varannan månad i 5 år nu. Och du har din kompis med som håller på. Ni turas om att tortera mig till smärtgränsen. Nu har jag fått NOG av er, ni ska bort från mitt liv, båda två. Ni ska inte längre få plåga mig. Aldrig mer. Det gör för ont nu.


Mina två jävla visdomständer har plågat mig länge nu.. På måndag ska jag ringa tandläkaren. Trots skräcken. Dom måste bort från min mun nu. Jag har så jävla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Fan att det ska kosta en förmögenhet, kan inte våra skattepengar gå till gratis tandvård med. Eller att man iaf betalar 320 som max som ett vanligt läkarbesök kostar... Snälla ändra reglerna, alla förtjänar att ha fina och bra tänder, vi behöver dom liksom..........


ÅHHHHH.....................


Snart är det JAG som plågar ER mohahahahahaah.... rädd :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0