Nej det stämmer inte...

Det kan bara inte vara sant. Jag min dumma nöt gick och ställde mig på vågen och fick en REJÄL chock..ALDRIG att jag kan ha gått upp så mycket, nu pratar vi inte om några ynkla kilo utan här pratar vi om 10 kg. Det går liksom inte ihop för mig, VAR sitter dessa 10 kg? VAR? Muskler ? dom väger ju också, och jag har tränat sedan november.. Kan det vara det?  Jag har fått höfter det har jag, men 10 kg trodde jag ALDRIG. What a hell liksom. Jag vägde helt normalt förut för min längd, inte under och inte över. Precis normalt. Jag vill väga normalt, men få lite kött på benen så att kroppen blir mer proppotionelig eller vad man säger.. Nått kilo var mitt mål... Min önskan gick i uppfyllelse plus lite till. Eller massor med plus till..


:S CHOCK

PS: NEJ jag har inte anorexia, absolut inte ....Sundast är att väga normalt för sin längd helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tänk dig sen när du blir gravid, då kommer du kanske gå upp 20 kg, bara att vänja sig då ;)<3

2010-06-12 @ 12:39:25
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0