Har varit på ranchen

 

Ursäkta en trött bild men det är så jag känner mig mer eller mindre. Man blir trött av värmen, men samtidigt mår man så bra ;) kvällen har spenderats ute på ranchen. Mina brorsor var och slog lite där. Provade själv lite men gick inge vidare (pratar om golf) Ho ho.. Satt mest och solade.

 

Imorgon väntas en mysig dag vid havet och solandes. Får inte glömma solskyddsfaktor så jag inte kommer hem röd som en kräfta utan en snygg gyllene brun färg. Solskydd gör som sagt inte att man blir mindre brun utan skyddar så att man inte bränner sig. Har en solskyddsfaktor från loreal, luktar jättegott och är bra..

 

Nu blir det film innan det är dags att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0