2a juni 2010

God morgon


Vilket fint väder det är :D strålande sol och 22 grader varmt. Ska snabbt iväg på lite ärenden och sedan blir det en timme på gymmet. Sedan blir det att spendera dagen utomhus, ligga i solstolen med en tidning, klippa och fixa gräsmattan och bara njuta av det fina vädret. HÄRLIGT! Vilken bra start på sommaren, hoppas det fortsätter. Har börjat använda solskyddsfaktor 20 här i Sverige (sällan jag har solskydd här hemma) och jag får massor av färg ändå + att jag slipper bränna mig så ta hand om eran hy.


Gud vad jag hoppas att vi får lika fint väder på midsommar som vi har idag, då blir det perfekt :)


Fråga: Hur ska ni spendera denna soliga och underbara dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0