1a Juni 2010 :D

God morgon


Har rejäl träningsvärk idag, speciellt i knäna så det är ingen vacker syn att se mig gå. Trots träningvärken så ska jag åter bege mig till gymmet snart. Denna gång ska jag ta det lite lugnare. Blir bara styrka. Nu när jag känner efter så har jag ont lite här och där, men det visar ju bara att jag har tagit i. Speciellt på gruppträningen när vi körde core. Fyfan vad jag sög men jag höll ut, när jag har bestämt mig för något så är jag jäkligt envis :P


Vädret är på topp och jag ska sätta mig på cykeln och cykla till gymmet, vi hörs om en stund :)

Idag är det första JUNI OCKSÅ :D Hääääääääääärligt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

duktig syster =)<3

2010-06-01 @ 12:09:37
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0