kvällen

Tina kom på besök efter jobbet och lämnade bl.a en present, och shit vad glad jag blev :D den var superduper fin. En lykta med ett ljus i, sedan den finaste röda ros jag någonsin sett.  TACK GUMMAN ♥

 

Efter det begav vi oss till Sickla, sprang in till banken och lämnade lite viktiga papper och så :) sedan gick vi in på GT, skulle lämna tillbaka ett par jeans. Hittade en höstjacka och en tunika. Mer om det senare. Behöver verkligen en helt ny garderob med massor av fräscha kläder och skor :P More more more. Kan aldrig få nog av kläder, så där gick mitt shoppinglöfte itu, skulle inte shoppa något på ett helt år :) men jag har verkligen gått från att vara en shopaholic till en helt okej shoppingtjej, tänker både en, två och tre gånger nu när jag ser ett plagg, ställer mig frågan "kommer jag verkligen att använda den här" .. Duktigt av mig! Har helt ändrat stil nu, man mognar med tiden så nu kör jag mer på en stilren stil, enkla, mycket svart,beige, militärgrönt, vitt och så, naturvänliga färger med andra ord på plaggen. Snyggt!

 

Min underbara present från Tina

Den finaste ros jag någonsin fått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0