Nytt i garderoben

Bloggen får verkligen lida nu på sommaren. Men något inlägg per dag ska jag lyckas klämma in. Har saknat att blogga. Skriva av mig lite av det som snurrar i huvudet. Ni får ta del av mycket i mitt liv, men som ni säkert förstår är det mycket jag lämnar utanför bloggen.


Kan börja med att berätta att jag har köpt massor av nya klänningar att fylla garderoben med, närmare bestämt 5 stycken, kanske inte jätte många men några iaf. Väntar på att få hem fyra klänningar från Nelly och Melba. Två långa och två korta. Desutom köpte jag en somrig klänning inne på GT här om dagen. Den sitter skitsnyggt, finns i olika enfärgade, sedan fanns det zebramönster bl.a. De kunde ha haft lite mer stilrena färger, för den är riktigt fin på. För min del blev det den här blommiga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0