En dag vid stranden

Nu är jag hemma igen. Har varit en stund med Tina nu på kvällen :) hur mysigt som helst men innan jag berättar om det börjar vi från början..


Större delen av dagen har spenderats med familjen på stranden, hur mysigt som helst. Jag låg där och läste nya vecko revyn och mös i solen. Vi matade åtta stycken små ankungar med sin ankmamma, hur söta som helst. Dom kunde inte varit gamla dom, massor med bebispäls och allt. Så söta, men tyvärr glömde jag fota dom, buhuu. Hoppas dom är där nästa gång. Barnen badade som bara den, själv kände jag inte ens på vattnet :P En jätte mysig dag har det varit med my family ♥



Kommentarer
Postat av: Mikaela

men det är så himla skönt och bada! det är varmare än vad man tror :D

2010-07-07 @ 21:28:14
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0