Dagen

Dagen har spenderats vid havet hela dagen tillsammans med min familj och älsklings familj, hur mysigt som helst. En toppendag. Jag var t.o.m i plurret, de ni :D höll på att bli i puttad av både älskling och bror, men jag lyckades hålla mig fast så det gick inte att få i mig i vattnet :P Vi käkade lunch där, barnen lekte, jag solade, vi njöt av det vackra vädret, en superdupermysig dag.

 

Sedan käkade vi middag ännu en gång hos svärisarna, grillade allt möjligt såsom lax,kycklingfilé, flintastek. Till det blev det sallad och potatissallad. Jag höll mig till laxen! Efterrätten bestod av vaniljglass med jordgubbar. Mumsigt!

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du måste ju bada fegis ;)<3

2010-07-11 @ 08:48:28
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0