Dagen

Go kväll

Vad ska jag säga om vädret, helt otroligt vilken sommar vi har, 30 grader varmt :D Kalasbyxa. Denna dag började med att jag tog en prommis, bror och lilla Mexx mötte mig så tog vi en härlig morgonpromenad innan det var dags att dra till stranden. Var där en stund sedan drog jag och hängde på altanen hos mamma ett bra tag. Läste kalletidningar (vi ska börja premunera på det, JIPPI) värmen var total så jag fyllde en hink med vatten och isbitar och stoppade ner fötterna där, härligt och uppfriskande må jag säga. Sprutade ner lilla Mexx med vattenslangen för att svalka honom, han blev riktigt sur på mig. Ho Ho!!!


Efter ett tag begav sig älskling (som också var hos mamma) till en sjö där han tog sig ett dopp, själv satt jag och njöt av solen.


När klockan var halv fyra begav vi oss till en uteservering för en sen lunch/tidig middag. För min del blev det lax terriyaki. Det var riktigt gott. Mat smakar mycket bättre när man sitter ute :P


Vid sju tiden åkte vi och hämtade min systeryster på snart 5 år. Hon ska sova här i natt för imorgon ska vi åka till skansen. Ska bli mysigt. Det har blivit våran grej nu, det här är tredje året. Skansen är nästan ett måste på sommaren, en liten tradition. Till helgen ska vi följa med min familj till kålmården, gillar det stället mer men det är inte så konstigt, de har båda mina favoritdjur där, delfiner och elefanter, så det ser jag verkligen fram emot. WIIE!


Nu har lillsnorpan precis somnat och vi glor på fotboll...



Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag som tänkte fråga om jag kunde komma till dig snart men du verkar ha fullt upp hela tiden :(

2010-07-12 @ 15:45:20
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0