9e juli 2010

Hej alla glada sötnosar


Denna morgon och förmiddag har jag ägnat åt att städa hela lägenheten, nu är alla dammråttor borta och det luktar rökelser och ajax, fräscht! Väntar på att golvet ska torka sedan ska jag bege mig ut på en långpromenad medan jag väntar på att min kära sambo slutar sin dag på jobbet, sedan väntas det fyra veckor semester. Vi har lite planer och så :) mycket ska också göras i lägenheten :)


Idag är vi bortbjudna på middag hos svärföräldrarna, älsklings bror med familj kommer även dit. Vädret ska bli KANON imorgon så jag tänkte föreslå alla att kanske bege oss till skansen, eller ha picknick vid havet eller nått :) ta med mig syster som nästan är jämngammal med deras dotter. Skulle vara skitskoj för dom :)


Ändrade planer, älskling har slutat jobbet och är påväg hem, han köper med sig sallad till lunch. Ska försöka ta med honom på en långprommis i skogen :)


Vad ska ni hitta på för skoj denna UNDERBARA fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0