2a juli 2010

God morgon

Fråga mig inte vad jag gör uppe såhär tidigt utan läs tidigare inlägg då om min morgon Zzzzzzz... Ena katten råkade riva mig kraftigt imorse så nu har jag stora rivsår på underarmen :( Det svider som satan.. Suck!!


Idag ska jag fira min födelsedag med tjejerna. Ska bjuda dom på en smarrig lunch, kycklingfärsgratäng med cream fresh och kokkosmjölk. Till det blir det en smarrig gurksallad och sedan givetvis efterrätt. Nu kan vi äntligen sitta utomhus och käka. Fick mina utemöbler här om dagen :D MYS!


Efter att vi har firat mig och så, ska jag och älskling iväg på lite ärenden innan det är dags för ECLIPSE :D äntligen ska vi se den, har längtat såååååååå mycket :) Biljetterna är bokade och klara. Den här fredagen ser jag verkligen fram emot med stort leende :D


Är ni team Edward eller team Jacob ? Jag är TEAM EDWARD :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

TEAM JACOB FF!!!

2010-07-02 @ 09:51:02
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0