29e juli 2010

God morgon


ussh i natt hade jag en riktig mardröm, den kändes så verklig också, mådde skit. Drömde om att jag blev skjuten två gånger i magen och en gång i benet, sedan när jag var påväg till sjukan så var det rånare som stod överallt på gatan. När vi kom till sjukan så sket dom i stort sett i mig fast jag var svårt skadad, fan vad ont det gjorde. Fick inte hjälp. Sen vaknade jag. Hmmm!


Började dagen med att åka hem till mamma för att ta en dusch (vi renoverar i badrummet så vi har ingen dusch just nu) Skitjobbigt! Men iaf, sitter här hemma just nu och skriver på brors laptop. Kollar på Svampbob med, älskar det programmet ;) he he.. Hänger här i stort sett hela dagen, inge kul att vara hemma när det ser ut som ett kaos. Smutsigt är det med. Det man inte ser det lider man inte av :P  Få se vad vi ska hitta på, vädret är skit. Jag och min röv sitter bra här i soffan så länge ;)


På tal om vädret, vaknade i natt av att det mullrade ute, vilket åskväder. Ush!


Vad ska ni hitta på denna trissta torsdag ?

( PS: har haft virus på min dator men det är borta nu, men det jag vill ha sagt är att jag inte kan ladda upp bilder från kameran, måste installera om det programmet först )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0