28e juli 2010

Renovering pågår


Min kära sambo håller på att renovera badrummet så just nu ser det förjävligt ut där inne, eller ja, det ser i stort sett ut som ett KAOS i hela lägenheten, jag var nämligen i tvättstugan i går och tvättade upp alla kläder då vi inte kommer att ha en tvättmaskin på ca en vecka. Tvätt överallt. Men badrummet kommer att bli jättefint när det är klart, var inte länge sedan vi fixade där men vi blev inte nöjda, golvet var grått och nu ska det bli vitt och en av väggarna ska bli vitt, så att det ser ut som att golvet klättrar upp. Kommer att bli kanon när det är klart. Är man vela fram och tillbaka så är man. Tur att man inte är kunnig på att bygga om så det överlåter jag till min hantverkare. Hi hi..


Jag ska iväg lite senare för att ta en fika med Tina och Sandra, sitta och skvallra lite om allt möjligt. Men innan det måste jag fixa här hemma så att det inte är så rörigt, finns inget värre.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0