2/7 2010 Fredag del 1, firade med bästa vännerna

Nu måste jag ta igen lite bloggande.. Börjar med fredagen på förmiddagen då jag firade min födelsedag med mina bästa vänner Sandra och Tina. Maten var en succe, hur god som helst (kycklingfärsgratäng) med sås och sallad. Vi invigde min och pojkvännens nya utemöbler och hade det mysigt med luktljus och rökelser. där satt vi ett bra tag och snackade om allt möjligt och njöt av de fina vädret. Shit hela helgen har varit KANON :D

 

Efterrätten bestod av glass, choklad och kladdkakemuffins.

 

Tina och jag :)

Söta Sandra

Tina hugger in på salladen ;)

Det funkar att ha rökelser utomhus, luktar så gott.

Choklad är ett måste på min dag ;) he he.. Glömde dock fota resten av efterrätten :(

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad fina utemöbler ni fick :)<3

2010-07-06 @ 09:50:54
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0