21a juli 2010

Go kväll

Ska snart iväg igen men hinner uppdatera en snabbis. Idag har vi varit på bankmöte. Vi vill nämligen byta bank och lite sånt. Få bättre räntor m.m. så mötet gick kanon :) Wihooo! Efter det satte vi oss på ett café och käkade violglass, riktigt gott. Sedan var det dags för operation "hemligt uppdrag" ,hittade det jag letade efter ;) Nyfikna? ni får reda på det senare...


Blev lite shopping till mig själv också, kom hem med tre höstplagg.. Visar det lite senare :)


Har precis kommit ur duschen och ska slänga på mig lite kläder, ska möta tjejerna om en stund och ta en lång kvällspromenad. Måste bara få säga en sak om min kropp. Har tränat sedan november 09 nu och resultaten börjar sakta men säkert komma. Jag börjar gilla min kropp mer och mer. Har varit för spinkig förut och börjar få snygga kurvor nu :) magen börjar även den bli snygg, den svullnade upp ett tag när jag började med min medicin mot sköldkörteln. Men nu börjar den lägga sig..Jag tänker inte hålla tyst om att jag är nöjd med min kropp, vi tjejer har ju förmåga att bara hitta fel på en själv.


Föresten, ska hämta ut mina klänningar på posten snart, spännande!! Hoppas verkligen att dom passar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0