1juli 2010 skit morgon

Vilken jävla piss morgon på alla sätt och vis. Först hade jag problem med TRE. Kom på att jag inte har sett juni månads faktura och fick panik eftersom att min mobil är som mitt hjärta, klarar mig inte utan den. PANIK!!! Ringer dit och killen i andra ändan säger att jag måste göra en kortbetalning nu för att jag inte ska få en påminnelse. Jag gör den men får ett sms att det inte gick igenom, I panik ringer jag upp igen, och får göra samma sak igen utan något resultat. Tredje gången gillt ringer jag IGEN. Denna gång skjuter dom upp min faktura med fyra dagar och jag betalar från internetbanken. Så nu är den betalad. Skumt att jag inte fick någon faktura.. Jag har och kommer aldrig sätta mig i skiten, inte ens med en påminnelse så. Never ever!!!! Tack TRE för att ni inte satte mig i den skiten :)


Sen är det massor med annat skit som har gjort denna morgon till en mardröm..............Bajs!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

baaaaajsaaa!

2010-07-01 @ 11:52:21
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0