13e juli 2010

God eftermiddag

 

Har ni också varmt? här i stockholm är värmen uthärdlig, vet inte vart jag ska ta vägen, behöver lite kyla nu, ska kanske krypa ner i frysboxen en liten stund. Har spenderat den större delen av dagen av att njuta av det fina vädret, blev nedsprutad med vattenslangen, men inget jag klagade på. Nästan så att jag var sugen på att ta årets första dopp.

 

När som helst ska vi sitta barnvakt, ska bli mysigt! Vi ska laga tacos till middag, ska bli gott. Sedan blir det mys resten av kvällen, inga direkta planer..

 

Ussh det känns som att den här sommaren går lite väl fort nu, får se till att ha tråkigt i några dagar så att inte tiden går så fort. Ho ho. Nä men denna vecka är det fullt upp med skojsigheter, finns det ett ord som heter så?

 

Jag hade hoppats på lite sämre väder imorgon då vi ska iväg och handla lite saker till att bygga altan m.m. ska även förbi forum för lite shopping, sedan hade vi planerat bio. Hmmm! Är riktigt biosugen men det vill man helst göra när det regnar. Vi får se, vädret får styra det!

 

En bild tagen tidigare i somras, då var det inte lika HOT ute.... Som nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0