Vilket KAOS

Är det bara jag som har fel på min blogg? den ser jätteskum ut och sedan kan man inte se statistiken, fliken är helt borta. Det ser ut som ett KAOS och jag börjar bli smått irriterad och det slutar väl med att jag sitter och skriker och drar i håret snart, HAHA! Nejdå, men lite störigt är det.


Sitter här och funderar på vad ja ska äta till lunch. Blir nog potatis och hemlagade köttfärsbiffar. Synd att vi inte har lingonsylt hemma, skulle varit smarrigt till. Jag får göra en kall sås. Jag kan tipsa er om att köpa grekisk yogurt eller turkisk, sen är det bara att ta någon krydda, jag använder ofta curry, lätt och smidigt att göra såser. Varför satte jag inte på potatisen tidigare för, det tar ju en evighet att få dom klara och magen skriker i högan skyn. Jag får plocka lite här hemma så att tiden går fortare..


Jag har känt mig väldigt blek på sistonde och det är därför jag inte lägger in bilder på mig men nu har jag kletat på bus så nu dröjer det inte länge innan man är brun och fin igen. Så länge får ni se "gamla" bilder. här är från Nyårsfesten :). Om ni undrar varför jag ler konstigt är det för att jag hade EXTREMT ont i min tand :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Min blogg ser oxå skum ut så är säkert några ändringar på G :P

2010-01-28 @ 20:04:59
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0