Vad ska man säga...

Dagen började med en lång skön dusch då jag fräschade upp mig från topp till tå med både ansiktsmask, hårinpackning, skrubbning och rakning. Kände mig som en helt ny människa efteråt. Efter det åkte jag och älskling till nacka närsjuhus för att jag skulle kolla på min nacke efter trafikolyckälan, hade en rejäl sträckning där plus lite annat. Efter besöket åkte vi och fikade, för min del blev det ostmacka och varm choklad, där blev vi sittandes och munnarna gick i ett.

Väl hemma sedan blev det mys i soffan framför tv:n. Vi kollade på ungdomar som föder barn. De fick vara på ett ställe för att bli upplärda som föräldrar. Själv tyckte jag ingen var mogen nog att ta hand om barn, iaf av det man såg. En mamma orkade inte ge sin unge frukost och middag så hon fick leva på kakor och godis, en annan klarade inte av att mata sin son för hon mådde illa när hon såg maten så hon satte sig och tjurade i soffan, när personalen berättade hur hon skulle göra för att underlätta allt gick hon iväg som en tjurig tonåring och smällde i dörren, hon var desutom gravid igen och RÖKTE. Ja vad ska man säga.


Nu ska jag svulla donken, vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har fått en award av mig, kolla min blogg:) Står vad du ska göra, men bara om du vill såklart :)

2010-01-24 @ 20:02:02
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0