Trotsade vädret

Nu är man hemma igen. Bestämde mig för att trotsa vädret och tog med Mexx på en långpromenad, gick hem till mamsen. Det var jätteskönt ute trots vädret, det gäller bara att klä sig rätt, hellre sånt här väder än regn. Vi såg ut som två levande snögubbar när vi kom till mamma. När mina syskon kom hem från skolan hjälpte jag ena med matteläxan, trodde jag hade glömt det mesta men icke. Matte är inte ett av mina starkaste ämnen, hatade matten i skolan. Men min brorsa var jätteduktig, blev lite förvånad. Stannade på middag innan jag begav mig hemåt, fick låna en bil hem vilket var skönt, däremot är det halt ute så ta det lugnt i trafiken. För att känna hur det känns att sladda med bilar brukar jag ta en sväng till en stor parkering för att "leka" lite vilket är bra. Då lär man känna bilen också och man blir inte lika rädd nästa gång man får sladd.

Åhhh jag är så glad, NU äntligen kan jag köpa mitt efterlängtade årskort på gymmet. Nu blir det att trimma kroppen fram till sommaren :D


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Nej köra bil är ingen höjdare nu;P men rätt skönt att vara ute och bara vara:)



/E

2010-01-28 @ 21:19:15
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0