Skit kamera!!!

Är inte på sådär jätte bra humör just nu. Var ute med Mexx nyss och tog med mig min systemkamera för jag ville fota lite vinterbilder, men den funkar ju inte. Den tar bara bilder ibland om ens det. Jag fattar inte, här går man och köper en dyr kamera men så funkar den inte utomhus. Den fungerar hur bra som helst när jag är hemma. Vad är det för skit jag har införskaffat mig. Ska klaga och be om en ny, min är precis nyinköpt liksom. Eller så är det jag som är helt dum och inte fattar mig på den, men så är det inte. Dålig kamera helt enkelt...

Tråkigt att inte kunna lägga upp några bilder här.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

det är pga kylan som inte kameran funkar skulle jag tro..

2010-01-15 @ 17:15:57
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0