Självberöm

Jag har verkligen fått stå ut med så mycket skit när jag har varit tillsammans med någon, alltid någon som försökte förstöra för mig vilket har varit jobbigt. Det ena efter det andra kom. Varför lägga så stor vikt i mina förhållanden? Avundsjuka ? Ja för jag är ju en toppentjej så :) och det vet jag. Personligen tycker jag att jag är det, på många sätt och vis. Självklart har jag mina brister också, man är ju mänsklig. Säkert kommer jag att få påhopp för att jag tycker att jag är en toppentjej, för i dagens samhälle känns det som att man måste klanka ner på sig själv,annars är man självgod, det är alltid det negativa som måste komma fram om sig själv. Men jag tänker framhäva det positiva om mig.. Det är det man mår bra av så..

Men iaf. Jag är annorlunda och trygg i mig själv. Jag står på mig och faller verkligen inte för grupptryck. Jag är så pass säker på mig själv och vågar vara just mig :) Jag har jobbat mig uppåt och stärkt mig. Ibland blir jag lite chockad över att jag har kommit så långt med mig själv.

Känns riktigt bra att kunna berömma sig själv. Se det positiva i dig själv och framhäv det. Då kommer du att trivas mer med dig själv.. Att bara se det negativa gör att man mår skit ju.. Och det vill man ju inte?


5 positiva saker om mig

• Ärlig med vad jag tycker och tänker samt att visa känslor (nästan för ärlig)
• Nykterist (har inget emot alkohol så, bara när man dricker för mkt) Men jag har helt enkelt valt att inte dricka så
• Mån om att få människor att känna sig välkomna och att dom mår bra och känner sig trygga, jag gör allt för mina   nära och kära!
• Jag är VÄLDIGT bra på att spara pengar, tro det eller ej! Joakim Von Anka ;) Hihi
• Jag är en trygg person som vet vem jag är. Jag har kommit långt på kort tid!


Skriv gärna fem positiva saker om dig själv i kommentarsfältet :)


Don´t Matter


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag tror att du och jag är rätt lika;) Låter som så när jag läser ditt inlägg:)



Och på tal om inlägget nedanför med ditt godis, fan vad bra att klara endast 3 dagar i veckan. Måste försöka med det jag med;P



/E

2010-01-13 @ 22:46:39
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0