Movie

Tänkte spendera kvällen med att kolla på Johan Falk men har sett det avsnittet så det får bli en kärleksfilm för min del. Godispåsen får hålla mig sällskap då jag inte tror att älskling vill se den typen av film, haha! Inte hans favoritkategori inom film om jag säger så. Själv är man allätare!


 

 

Jag fick denna award av Emma

Med denna award följer lite måsten:

- Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv



1: Jag är en tidsoptimist, hatar att komma för sent

2: Jag älskar choklad, då menar jag verkligen ÄLSKAR

3: Min favoritfärg är lila

4: Jag hatar att klippa håret, finns inget värre!

5: Det bästa som finns är att resa, då lever jag

6: Mina favoritdjur är elefant och delfin

7: Jag har klausfobi, klarar inte av att åka hiss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

oj typ 5 av 7 stämmer på mig med :O

2010-01-25 @ 08:32:26
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul! :) Och känns skönt att fler än jag är tokig i choklad ;D

2010-01-25 @ 10:53:37
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0