Mina första datorer!

Jag hittade två av de äldsta bilderna på mig då jag precis upptäckt det här med datorer, msn, cam m.m. Jag känner inte riktigt igen mig själv men inte så konstigt, det var många år sedan. Jag kommer ihåg när jag fick min första egna dator, fick både en laptop som jag hade för att spela på, Quake och Wolf var mina favorit spel och sedan min stationära dator. De hade slagit in den med filtar och jag blev överlycklig. Vad kan jag ha varit, Tio år gammal. Med tiden blev även msn, cam och lunar en stor del av mitt liv. Haha! Minns inte så mycket av lunar förutom att det var väldigt poppis på min tid.. Det var skönt att ha en laptop då min pappa bor i Norrland, så jag satt och spelade på tåget..

Vart tog tiden vägen?

Förr: Lunar, playaead, snyggast, snuttis, msn m.m.

Nu: Facebook, min blogg, min mail, andra bloggar, msn.

Msn har alltid funnits med då som nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0