Klantiga jag

Kom hem precis från fikan med tjejerna, riktigt mysigt dock blev jag äckligt mätt så magen känns helt uppsvullen nu, men det går nog över efter en prommis med Mexx, vem vet, jag kanske är gravid ? Hehe.. Man vet ju aldrig ;) Men iaf. Vi snackade en massa skit, men det började dåligt för min del, jag har "skrytit" om att jag aldrig halkar men vad tror ni händer idag, landade på arslet när jag skulle gå ner från trappan, glider en bra bit, svär och kollar så att ingen såg, hahaha, fan vad ont det gjorde i rumpan och så har jag fått värsta knölen på armen, stackars mig. Värmde rumpan en stund i bilen med hjälp av "rumpvärmaren" så jag var torr när jag kom fram till fiket.. Jag beställde en macka och varm choklad, dom glömde helt bort min varma choklad så jag fick en bulle gratis ;) Nice!

Nu ska jag kolla på PH innan det är dags att gå ut i kylan än en gång, men denna gång med uggsen så jag slipper landa på rumpan..

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Gratis är aldrig fel;P Dock så vill man ju inte vänta:P



/E

2010-01-13 @ 17:02:17
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0