Jobbigt jobbigt

Kom precis hem. Kvällen avslutades inte så bra och jag krossade en persons hjärta vilket gör ont, NEJ jag har INTE gjort slut med min pojkvän, det är absolut inget med honom att göra. Tyvärr så kan jag inte vara helt ärlig i bloggen pga vissa saker ( som jag heller inte kan gå in på ) kan bara säga såhär, det finns dåliga människor, thats it! Men iaf..

I pray for a miracle
I pray all night long
I pray for you

Man blir fäst vid personer, man får vara en del i deras liv, sen när det händer något tragist är det jobbigt :( Men jag ska be hela natten, be att allt löser sig! Det är jävligt svårt när man har i bakhuvudet att man kanske aldrig får återse dessa personer..  :(


Jag är rädd att fastna för människor över huvud taget. Det gäller min familj med. När någon kommer för nära tar jag avstånd pga att jag är så rädd att förlora denne.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0