Jag är fejk ...

Vill bara dra täcket över huvudet och drömma mig bort från verkligheten. Jag vill bort från detta land just nu, bort till värmen och solen. Det känns just nu som att jag håller på att gå in i väggen och gör allt för att inte göra det, men det går snart inte att hålla emot. Tårarna värker i ögonen och vill bara rinna ner från kinden. Varför kämpar jag emot tårarna för?, jag som gillar att gråta, få ut det jobbiga inom mig på något sätt. Men jag vill inte vara ledsen, jag vill bara må bra och vara lycklig. Jag vill just nu bara bort från allt elände samtidigt som det förföljer mig vart jag än åker. Men på något sätt blir det lättare om jag bara flyr. Men det är bara att inse hur verkligheten är, jag får fortsätta att fejka ett leende, jag får fortsätta fejka ett skratt och jag får fortsätta som att allt bara är bra.










Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det låter som om du har självmordstankar behöver du hjäääälp...

2010-02-02 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0