Inga konstigheter!

När det kommer till min bloggdesign har jag riktigt svårt att bestämma mig för hur den ska se ut vilket gör att jag ändrar den rätt så ofta. Idag har jag pillat på den igen, vet inte om ni kan se den än men jag är rätt så nöjd. Väldigt enkel, stilren och luftig precis så som jag vill ha det, men jag skulle inte bli förvånad om jag ändrar den igen. Vela fram och tillbaka! Men det positiva när man ändrar designen så mycket som jag gör är att man håller kunskaperna uppe när det kommer till kodning, har självlärt mig hur mycket som helst, jag blir bara bättre och bättre, det kanske inte syns på min design men som sagt, jag vill ha den väldigt enkel. Inga konstigheter!


Några av dom bloggdesigner jag har haft!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Fint!:) det är bra med en enkel design också för då kan man läsa bloggen bra:)



/E

2010-01-24 @ 19:51:02
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0