Hush

Vi ska snart krypa ner i soffan och se filmen Hush. Den verkar jäkligt otäck och det slutar nog med att jag måste se en komedi för att kunna sova. Brukar vara så och denna film gav mig rysningar när jag såg trailern. Ni vet väl att man kan se filmtrailers på youtube? vilket är bra.. På tal om film, vill se Avatar och Snabba Cash snart med. Ska dra med mamsen på bio när dom är hemma från Thailand, myspys ♥ Åhhh vad jag längtar, mina brorsor längtar dock mest efter älskling. Deras förebild ;) Haha!!

Nu är det dags för filmmys :) Vi hörs imorgon bitti då jag förhoppningsvis också bytt design på bloggen. Måste börja uppdatera mer med bilder också, har legat på latsidan.. Skriver om filmen imorgon också :) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0