Gravid ?

Ussh och fy, det här illamåendet går ju aldrig över, känner mig åksjuk hela tiden. Men det hindrar inte mig från att äta, konstigt nog äter jag mer. Hmm? Nej det är inte troligt att jag är gravid, äter mina p piller fortfarande men man börjar ju undra. Konstig illamående är det iaf. Feel sorry for myself :(

Ska gå och borsta tänderna och sen se på film innan det är dags att sova och hoppas på att det gått över tills imorgon, annars blir det gravtest nästa ;) hehe nä jag skojade bara!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag kommer bli coolaste mostern ever när du skaffar bebis ;) får väl medge det ^^

2010-01-15 @ 22:01:42
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Det finns faktiskt rätt många som faktiskt blivit gravid trots p-piller:P



Svar: Tack så jättemycket:)

Jaha okej, superfint är det iaf!:) vill också ha! måste leta något:)



/E

2010-01-16 @ 11:36:32
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0