En perfekt kombination

Pjuu, nu är jag klar med alla mäträtter och mycket blev det. Frysen är full så jag fick ha lite i kylskåpet, måste köpa störra kyl och frys sedan när vi gör om i köket. Jag har en bild i huvudet på hur jag vill ha det, hmm kanske ska kontakta en arkitekt som kan rita upp något piffigt, men jag är rätt så duktig ändå. Designade mitt eget badrum hemma hos mamsen när jag bodde hemma och det blev jättefint, och badrummet vi har idag har jag också designat helt ensam medan älskling gjorde det åt mig. Det är så skönt att ha en hantverkare som pojkvän medan jag är hjärnan bakom hur det ska se ut, en perfekt kombination, hihi!


För övrigt då, ska snart plocka lite i köket och sedan är det dags att ta Mexx på en promenad i ovädret, drar mig verkligen för att gå ut, men jag har inget annat val.


Vad gör ni då ?



En härlig höstdag med Mexx


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Härligt att ha en massa mat igen:) Vädret är verkligen inte på topp nu;) Det kanske blir en kort runda?:P



/E

2010-01-27 @ 19:32:51
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

vilken söt vovve ^^

2010-01-28 @ 04:44:15
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0