Nu räcker det!

Just nu känner jag av min inre stress väääldigt mycket vilket påverkar kroppen och psyket. Tröttheten jag känner är oumbärlig och hjärtat säger ifrån att nu räcker det. Jag är så trött både i ögonen och i kroppen, det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, jag vaknar ändå upp dödstrött. Jag känner mig helt slut, som om jag har nått botten, det positiva är att när man når botten kan det inte bli värre och sakta men säkert jobbar man sig uppåt mot det positiva igen. Måste bara få ordning på kaoset i huvudet. Åhhh! Nu är det bara för mycket :(

 


Kommentarer
Postat av: Jen

Inte bra med olyckan, TUR att ni klarade er, hoppas du mår bättre snart. Kram

2010-01-24 @ 09:37:54
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0