10 - 1 - 10 snack om resor!

God Morgon !

Första dagen inte vädret är på topp på morgonen men det blev ändå en härlig långpromenad med Mexx.


Familjen ringde från Thailand där dom har det underbart, jag sa till dom att jag GÄRNA vill ha en större handväska, är ju galen i väskor så det lär jag få, förra gången fick jag tre stycken :D Åhh underbara väskor, nästa gång jag åker dit ska jag köpa minst fem stycken som jag gjorde sist. Gud vad jag längtar till Thailand. Längtar tills man sitter där på resebyrån och bokar, längtar tills man vet datum när man ska dit, längtar tills att vara i det underbara landet igen. THAILAND!

Ja som ni kanske märker så står Thailand varmt om hjärtat. Direkt när jag tänker på att resa är det Thailand jag tänker på, för helst vill man ju resa på vintern. Men om jag skulle resa på sommaren skulle det nog bli Grekland igen. Fyfan vad jag älskar det landet med, det var min och älsklings första resa tillsammans, bara vi två. MYS♥

Jag tog hem en resekatalog sist vi var i forum, ska bläddra lite i den snart tänkte jag. Bestämma mig för om det kanske blir en resa i sommar och en i vinter, eller om vi satsar allt på en vintersemester, det lutar åt det sistnämnda. För jag tycker sommaren är så härlig här i Stockholm, när vädret är på topp dock.Man flyr hellre vintern om man säger så.. Nä nu kan jag inte fortsätta att prata om resor för då blir jag galen. Haha!!

Ska ni resa något i år ?

Pakarang 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0