Det blev bra

Ska snart krypa ner i sängen, är helt slut från att ha fixat och donat i lägenheten hela dagen, hann tyvärr inte damsuga och skura golvet så det får jag göra imorgon bitti, när man bor i lägenhet får man inte låta efter klockan 22.00 så :( iof är det rätt så bra, skulle inte vara kul att ha oväsen kring sig när man ska gå och lägga sig. Det blev jätte bra med garderoben i sovrummet, var lite skeptisk i början, trodde att det skulle se "rörigt" ut. Snart kommer det vara helt tomt här hemma om jag ska fortsätta så som jag gör, jag menar, jag tycker att det är rörigt med minsta lilla grej, haha. Ett litet ljus kan se rörigt ut för mig!

imorgon har jag ett viktigt möte så jag är lite nervös men det kommer att gå bra, har redan packat det jag måste ha med mig och så. Jag vill bara få det gjort nu för det har stressat mig i flera månader nu.. Ska lägga mig och kramas med älskling nu, behöver lite kärlek känner jag!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0