Bloggen betyder mycket

Blogga är en stor del av mitt liv på så sätt att många i min familj läser min blogg och får följa med mitt liv, även ni andra underbara läsare också. Jag älskar att skriva och sedan är det kul att blicka tillbaka. En offentlig dagbok med andra ord. Kommer nog blogga hela mitt liv ;) så kul tycker jag att det är. Jag är beroende av det och jag förstår varför bloggandet har blivit så stort idag, det är skitkul att läsa andras, få tips, inblick i deras liv, stylingtips plus massor med annat..

 

Jag skriver mycket om min vardag, tankar och intressanta ämnen att diskutera, visar mycket bilder och tips. Jag hoppas att ni finner ett intresse av att läsa min blogg och lämna gärna kommentarer, även om jag är seg på att svara så läser jag alla och svarar på dom :)

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vad snygg bloggen blivit:)

Härliga bilder på dig:)



Föresten vart har du köpt ditt skin till datorn?:)



/E

2010-01-15 @ 19:13:50
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0