Bjöd in mig själv på middag ;)

Tog en sovmorgon i morse så jag gick inte upp fören vid tiotiden, sen fick jag ett mess av familjen som undrade när jag skulle komma över, jag svarar och undrar vadåra? får som svar, trodde du hade saknat oss. HAHA och det smset fick jag precis när jag gick upp, jag som trodde att dom skulle sova länge, så jag hoppade snabbt in i duschen, klädde på mig, åt frulle och drog..

 

Ikväll blir det middag här för min del, lasange står på menyn vilket jag ser fram emot. Åhh lasange påminner om Mousaka, en av mina favoriträtter, speciellt när vi var i Grekland, jag levde på det när vi var i Bulgarien då jag tyckte att maten där INTE var god. En stor besvikelse! Måste laga mousaka någon dag hemma, med fetaost :D Mmm MAAAT! Haha sitter och drömmer mig bort när jag var i Thailand och åt fiskrätter, deras fiskrätter är svingoda, nä nu måste jag sluta prata mat innan jag hungrar ihjäl mig..

 

Jag är KÄR i jeansleggins, här är det senaste paret som jag köpt! finns ett par jag såg på****

som jag vill köpa :D SKITSNYGGA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0