bäst stil på hösten och våren

Nu längtar jag verkligen till våren, men framförallt sommaren. Jag är så trött på att sätta på mig ton med kläder så fort man ska ut. Sen tar vinterjackorna upp mycket plats i hallen så det ska bli skönt att få slänga in dom i förrådet. När det kommer till kläder så gillar jag mest våren och hösten då man har snyggast stil. I sommar kommer det bli mycket klänningar och slitna jeansshorts för min del, för två år sedan använde jag inte klänning alls men förra året började jag bli intresserad av det och nu finns det rätt så många klänningar i garderoben. Men jag föredrar mest slitna jeansshorts och enkla linnen.

 

Jeanshortsen gör jag själv av gamla lee jeans. Gillar inte deras jeans längre då dom blir pösiga direkt. Jag föredrar inte jeans överhuvudtaget då jag inte hittar de perfekta. Så för mig var det en glad överaskning att jeanslegginsen kom och dom blir bara bättre och bättre. På tal om det, såg de snyggaste jag sett här om dagen, vill köpa dom. Får se hur lönen ser ut denna månad för min del, kanske unnar mig ett par då. Löning imorgon ;)

 

Nu ska jag se vidare på filmen och krypa ner i sängen, ska upp tidigt imorgon, laptopen följer med mig så det blir uppdatering som vanligt!

 

Föresten, har redan besöksrekord, kul med nya läsare :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0