AJ!!!!!

Blä känner mig helt mörbultad i kroppen, ont lite här och där. benen har jag haft ont i ett tag nu men nu gör armarna och rumpan också ont efter att ha trillat i en trappa idag. AJ!! Tycker synd om mig själv.. Armen är värst, världens största blåmärke och bula där, åhh jävla klantig man ska vara...Det värsta är att det är mina sk riktiga vinterskor jag hade på mig desutom, men dom är svinhala under.. Nä uggsen får jag bo i tills vintern är över. Då äntligen åker vårskorna fram, klackar :D

Eftersom att jag skulle spendera dagen inomhus för det mesta sket jag i min varmaste vinterjacka och tog pälsen istället.. Med massor av tröjor under. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0