31 januari 2010

Jag tog en bloggfri söndag idag men nu ska jag ta igen det. Har ägnat all min tid åt min familj. Har bl.a kollat när min ena bror spelade hockey, han stod i mål idag och var riktigt duktig, han är så säker på skridskor, inte alls som mig "bambi på hal is" Jag hatar att åka skridskor, får ont i fötterna direkt, nä det är inget för mig. Efter det åkte vi iväg till min andra brorsas isbandymatch. Det gick bra för dom. För min del blev det att leta något ställe där jag kunde varma mina frusna tår. Var riktigt desperat så efter första matchen satte jag mig på ett element och höll mig där. Riktigt kallt ute idag, BRRRR, frös riktigt ordentligt ändå hade jag klätt mig med massor av kläder. Nä jag klarar inte av kyla helt enkelt.  VÄRME TACK!


Sedan har jag lekt med lillsyrran, flätat alla hennes ponnysar och fixat dom. Stannade även på middag hos mamsen och det är jag glad att jag gjorde, jättegod mat. Det blev nötfärsbullar, ris, sallad och massor med olika såser. Det var en trevlig middag och mätt och belåten har jag precis kommit hem nu. Mexx är här också så jag ska väl snart bege mig ut i kylan igen för en nattkiss med honom..

Åhh min bror tappade sin första tand idag och självklart blev det en hel del bilder för min del. Jag är så glad att jag fick vara med om det, varje liten detalj ska dokumenteras :D Oj oj vad det kommer fotas när jag själv får en egen liten knodd. Har man en kamera tycker jag att den ska användas till MAX, även om minnen finns i huvudet vill man ha det på bild. Jag fotar säkert minst hundra bilder i genomsnitt per dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0