3 positiva saker som hänt idag

Jag läste precis i Blondinbellas blogg om självkänsla och hur man bättre uppskattar sina dagar. Behöver lite mer positiv inställning så och stärka självkänslan ännu mer behöver man alltid. Så, man ska lista tre saker man har gjort under dagen eller något man är stolt över.

1. Jag och älskling hade en superduper mysig dag idag ♥
2. Jag gick in på GT utan att köpa något :D
3. Jag köpte en byrå som jag verkligen behövde (jag la alltså pengarna på något jag måste ha)

Kommer börja skriva det här varje dag :)



Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Lycka till =)

2010-01-07 @ 13:45:35
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0