10 - 1 - 8

God Morgon!

Kom hem för en stund sedan, har sovit borta i natt. Jag och Sandra sov hos Tina ute på landet, Mexx var med också och han tyckte att det var jätte mysigt, fick springa lös och allt. Han fick ett ryck och började hoppa i den djupa snön och sedan var han helt borta, så jag fick ta mig till honom, lyfta bort snökockor och där var han, haha! Såg så roligt ut.. Vi hade en jätte mysig kväll med film, massor med snack m.m. Tina och jag proppade i oss en varsin Ben & Jerry´s. Fyfan vad mätta vi var efteråt. Kände mig höggravid, men vi kunde inte sluta, det är ju så GOTT :)


Jag somnade först som vanligt och vaknade även först. Sen var det bara att bege sig hem. Har precis varit ute på en promenad till Med Mexx idag så han ligger nu på mattan helt slut. Ingen brist på motion här inte.


Ska snart sätta igång att städa här hemma. Riktigt grisigt, sen blir det MYS hela kvällen. Härligt med fredag!


Hur ser era planer ut för idag då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0