10 - 1 - 4

God morgon!

Dagen började som igår förutom att jag gick en långpromenad med Mexx ensam. Hur mysigt väder som helst, hoppas verkligen att det håller i sig. Nu har det mulnat på och det är riktigt kallt ute. Brrr! Längtar till våren och sommaren nu, så att man kan lägga in alla tjocka jackor, mössor och vantar i förrådet, det tar ju upp hela hallen. Nä jag är inte direkt en vintermänniska, jag gillar värme.. Men mysigt är det iaf när det är snö. Det har varit det ett bra tag nu, inget slaskigt som det annars brukar vara.


Vad ska man hitta på idag då? ja dagen blev verkligen INTE som jag hade tänkt mig vilket är skittråkigt. Så jag får se vad jag hittar på för nått. Tråk, tråk, tråk! Jag har tråkigt! Hmm, vad ska man säga..

Ska börja med att ta itu med min garderob, allt lär rasa när jag öppnar dom, så stökigt är det. Ska även rensa lite för jag börjar få ont om plats. Åhh på tal om plats, skulle vilja åka till ikea och kolla på en byrå, så jag slipper rensa hela tiden för att få plats med alla kläder. Så dit ska jag bege mig imorgon tänkte jag. Fynda lite!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Håller med dig:) Snö är mysigt men jag älskar värme så sommaren passar mig bättre:)



/E

2010-01-04 @ 14:36:51
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0