10 - 1 - 24

God Morgon!

Den värsta natten ever. Fyfan vad jag mådde/mår dåligt. Jag har haft ångest nu i flera dagar och den har trappats upp efter varje dag och så i natt vaknade jag av att jag får en panikattack. Kaoset i huvudet snurrade och jag kunde inte tänka klart när jag blundade. Drömmarna var otäcka och verkliga, jag var fortfarande i dom när jag vaknade upp så jag var väldigt förvirrad. Jag mådde riktigt dåligt och känner att ångesten fortfarande sitter i mig nu. Jag försöker hitta en balans i andningen och tänka på något som jag mår bra av... Det känns som en sten i bröstet och magen är orolig. Fan!

Jag vet inte riktigt vad som gör att jag mår extra dåligt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0