10 - 1 - 21

God morgon!

Idag är det en bra men ändå en jobbig dag. Först har jag ett viktigt möte som jag hoppas går bra och efter det ska jag möta upp tjejerna för en tjejmiddag hos Tina, hon åker nämligen till Nya Zeeland i sju veckor snart så det blir en avskedsmiddag, är så himla glad för hennes skull, men kommer att sakna henne jätte mycket, kommer att kännas konstigt och tomt, vi pratar nästan varje dag. Men som sagt kommer att åla mig fast vid henne idag så att hon blir tvungen att ta mig med, mohaha! Jag ska försöka att ha tråkigt hos Tina så att tiden går sakta, får sitta och glo på klockan hela dagen, fast det kommer ändå inte att bli tråkigt för man har alltid lika roligt med mina bästa vänner. Vi har och kommer alltid att vara en trio och hålla ihop i vått och torrt.

Som tur är kommer Tina blogga från NZ så jag kommer att få följa med på resan där :D

Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vad tråkigt att hon ska åka men hon kommer kanske snart hem igen, 7 veckor är ju inte så lång tid:)

Hoppas ni får en mysig middag:)



/E

2010-01-21 @ 14:26:28
URL: http://ericaperzzon.se/
Postat av: Tina

KOMMER SAAAAAKNA ERRRR!!!!! <3<3 love from me to you girls!!

2010-01-22 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0