10 - 1 - 19

Idag har jag verkligen haft bloggtorka. Har inte haft lust att uppdatera det minsta men nu är jag back on track även om jag inte har något intressant att berätta. Har varit en rätt lugn och slapp dag. Kollat på film, städat och lite sånt. När älskling kom hem begav vi oss till affären, jag köpte massor med grönt för nu ska jag leva på tonfisksallad fram till fredag, så jag köpte massor med gott till det. Nyttiga veckan, men imorgon får man unna sig lite choklad. Lite "lyx" i vardagen ska det vara, så länge det inte blir till överdrift. Tre av sju dagar äter jag godis vilket jag personligen tycker är bra, är en riktig godisgris ;) Eller jag är en riktig chokladgris, det är det enda godiset jag äter..


Hur ofta äter ni godis ??



Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film, är dödstrött ZzzzZzzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0