10 - 1 - 18

God Morgon!

Kom hem sent i går från Arlanda så det blev att hoppa i säng direkt. Det gick bra att åka dit, hittade på en gång, inga problem alls. Så jag var där en timme innan dom kom. Men sen så kom dom, bruna och fina och frööööööös. Jag hade tagit med filtar som jag lindade in dom i sen var det bara att bege sig hemmåt för att sova..

Åkte hit vid halv elva imorse så nu sitter jag hemma hos mamsen och har pussat på mina sötnosar, jag kan säga at jag ser ut som ett lik jämfört med dom.. Så nu är det full gång att packa upp väskor här, massor med fint har dom köpt. Min bror har blivit galen i Ed Hardy så han köpte en hel bunt kläder. Flisan kör på Hello Kitty stil ;) haha!

Blir att mysa med familjen hela dagen :)

ska visa vad jag fick snart ;) en väska bla :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0